Monday, September 1, 2014

Goodbye, Summer

Labor Day. Time to say goodbye to summer, the season of bright colors, craziness and fun.

Goodbye, lychee.
Goodbye, peach.
Goodbye, watermelon that cools the beach.

Goodbye, crops.
Goodbye, flowers.
Goodbye, skirts in pastel colors.

I will miss you all, till next year.


Cropped top: Free People
Maxi skirt: Minkpink
Purse: Chanel Le Boy medium
Sandals: Birkenstock Curacao by Birki in black stretch cork
Sunglasses: Karen Walker Super Duper Strength

5 comments:

  1. 闭月羞花啊!
    你每天都step那么多,怪不得有好身材。
    那你是怎么样达到30K, 40K+ steps的呢?哪找那么多时间呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我最近在准备一个半马比赛,所以跑步很多,平时没有这么多步点的。30k其实很容易的,也就是13迈左右:我家离公司3迈,早上选择步行3站再坐车,有1.5迈左右,晚上步行3迈回家,跑步6迈,其他乱七八糟的再来点,就有13迈了。4k我只记录过两次,都是有10+迈的周末long run打底的,再加上逛街什么的。

      Delete
  2. 很不容易啊,佩服。

    ReplyDelete
  3. 是不是我太色了,为神马我每次先注意到的都是凶器。。。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,这件上衣很显罢了。。。好像照片比真人更显。。。汗!

      Delete